Blogia
Ninfas

Ganas de sentir

Me subo a las nubes de los sueños para llegar hasta ti, recorro los senderos de los deseos con lápices de ilusión entre los dedos mientras dibujo tus ojitos en el cielo. Conduzco con mi mirada por las dulces curvas de tus labios y los imagino tan cerca de los míos que vuelan mariposas de fresas y cerezas en cada uno de nuestros besos y se desliza la brisa de mis dedos por tu piel de norte a sur buscando la cruz marcada en el mapa del tesoro. Me despierta la luz colada entre mi persiana mientras aún puedo sentir tu presencia, aunque nunca hayas estado aquí.

4 comentarios

Fàtima -

Tinc un dubte,... quines serien les paraules exactes per deixar les teves nimfes al nivell més alt?m'agrada molt com expresses els teus sentiments Jordi; ara veig que Déu dona talent als que més s'ho mereixen. Gràcies per fer-me sentir tant identificada, a obrir la meva ment en els dies que estic desorientada.

sOnia -

ep dJ makey!stava x aki, i mha pillat un baixón i he tingut mtes ganes d posarme a llegir ninfes. HI ha tantes q m'agraden q no savia on posar el comentari, he decidit q a aquesta ja q ere la primera i a + parles d maduixes..cireres(a mi m'agradeb mt,jeje)i a +...mha ft pensar amb un sentiment q tinc...(sentir tu presencia aunk nunk hayas stado akí)...merci x les teves ninfes.ms veiem,Muaks!!

Anónimo -

muy bonita tu ultima ninfa, espero q por fin puedas llegar a besar a esa chica misteriosa de la q me ablaste y to te salga muy bien, xq a pesar de q no nos llevemos muy bien te deseo lo mejor, un besazo y suerte en tu nueva aventura.

marina -

Has encertat la recomanació, és molt bonic. Si m'ho permets et diré que cada vegada m'agraden més les teves ninfes.
No et puc dir més, no en sé tant d'escriure jo, però quedes felicitat...Ja tornare a la web de visita.
un petó